Kokeillaan, josko nyt onnistuisi. Tänään oli rennompi päivä kick off -luennon jälkeen ja pääsin viimein myös hakemaan uuden liittymän, Halotelin. Netti toimii nyt loistavasti ja sain kuunneltua jopa musiikkia, jeee!! 1.5 viikkoa ilman musiikkia, se on pitkä aika! Varsinkin, kun Haloo Helsinki oli julkaissut uuden biisin enkä saanut sitä kuunneltua, no nyt sain :) :) :) 

Sen verran käsi mä kuitenkin edelleen oon, että en millään saa tuota Nikonia yhdistettyä mun koneeseen, puhelimeen enkä iPadiin. Oon meinaan ihan muutaman kerran yrittänyt...ja ei vaan onnistu. Ja täällä Ilembulassa oon ottanut lähes kaikki kuvat tuolla kunnon kameralla. Ja kun sen makuun on päässyt, ei haluaisi enää muuta käyttää....kännykän kuvat näyttää niiiiiiin surkeilta! :D Joten tällä erää kuvia vain Darista, katsotaan etenenkö tuossa kameran käytössä ja joku päivä näätte sitten niitäkin kuvia.

20170125_163500-COLLAGE.jpg

Tuossa perusmeininkiä Darin iltapäivistä :) Otettiin rennosti, kun aamu oli juostu asioilla helteisen suurkaupungin vilinässä. Guest House Onnela sijaitsi ihanan rauhallisella niemimaalla syrjässä tunkkaisesta keskustasta.

IMG_20170124_154322.jpg

Huikean hienolla paikalla, Hotelli Slipwayn ravintola. Täällä kuitenkin tuli syötyä se kuuluisa salaatti...Ei se silti maisemia sen huonommiksi muuta :D

IMG_20170125_205819.jpg

Auringonlaskun aikaan...

IMG_20170125_195038.jpg

Bajaji vei paikasta toiseen...Halvalla! Mukava, vähän pomppiva kyyti. Erittäin hyvin ilmastoitu :D

IMG_20170126_081205.jpg

Laukutkin saatiin kiiretoimituksena kahden päivän jälkeen. Laskin nopeasti, että oon lähemmäs 50 kertaa elämäni aikana lentänyt johonkin ja tämä oli ensimmäinen kerta, kun laukut eivät pysyneet perässä. Ei voi olla kovin pahoillaan. Ja hyvin pärjättiin hetki ilmankin :)